~すぎたじゅんじ的~ほにゃらら



別窓 | スポンサー広告
∧top | under∨

Weekend Sake live in Sannomiya

ブログでお知らせしていた通り、当日になって急に決まった土曜日の演奏。そして、そのまま日曜日も同じように演奏することになったこの2日間でした。

場所は三宮と元町のちょうど間くらい、ルミナリエで有名な旧居留地にある「朝日ビルディング」の一階入口ホールで。
ちょうどこんな感じでした。。。

20080713012
(もっとお客さんの多いときが多かったですが。。。)

屋根があるとはいえ、夏の野外。かなり汗はかきましたねぇ。
しかし、足立さんとの演奏は何ともいえない楽しさがありまして、それは聞いて下さる人にもきっと伝わったと思います。童謡、ポップス、洋楽、邦楽、スタンダーとそして演歌をアレンジしたものまで、本当に多彩。

さてこのイベント、丹波の地酒、僕も大好きな「小鼓」をいただけるという催しはまだ続いているようでして、お近くにお越しの際にはちょっと寄って見られてはいかがでしょうか。


*************
The last weekend, I just so much enjoyed playing with one of the best blues harp player Mr. Adachi in Sannomiya under SUNNY HOT SUN.
Iy was a mini-live just in front of a temporary Sake bar, so people enjoyed the Sake and our music, I hope. If you live in Kobe, and if you want to taste a real good sake, this is the place you can start with. only with 500 yen (about US$5), you can taste 3 different tastes. They even have some sweet wine of Strawberry, Tuzu or other fruits.
In Asahi Building 1F -21st of this month. And from 31- aug. 3rd. in HDC building just in front of Kobe Station.


別窓 | 音楽 | コメント:0 | トラックバック:0
∧top | under∨
<<Way too hot. あまりの暑さに。。。 | ~すぎたじゅんじ的~ほにゃらら | Summer Sake Sannomiya 真夏です。今日もです。>>

この記事のコメント

∧top | under∨
コメントの投稿
 

管理者だけに閲覧
 

この記事のトラックバック

∧top | under∨
| ~すぎたじゅんじ的~ほにゃらら |
